بسته های یک کیلویی فلافل

بسته های یک کیلویی فلافل

فروش عمده فلافل در اصفهان در بسته های دوکیلویی به بالا با کیفیت بالا و قیمت فلافل مناسب قابل عرضه در اصفهان و ارسال به شهر های همدان ، تهران، اصفهان ، قزوین ، زنجان و همه شهر های ایران به صورت عمده یا بسته های یک کیلویی ، دوکیلویی جهت سفارش محصول با شماره های داخل سایت و یا از طریق واتساپ تماس حاصل فرمایید.

فلافل نخود طلایی تهیه شده از گیاه نخود می باشد که خواص زیادی دارد از جمله خواص درمانی نخود که در فلافل نیز موجود است می توان به این موارد اشاره کرد.

مواد غذایی نخود (فلافل کیلویی)

ابتدا نخود حاوی مواد معدنی و مواد مغذی از جمله منیزیم، کلسیم، اسید فولیک، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، ویتامین  ، ویتامین و آنتی اکسیدان‌ها است که این‌ها خواص نخود برای سلامتی را فراهم می‌کنند‌. که همه این ها در محصول فلافل کیلویی نخود طلایی وجود دارد.

خواص درمانی نخود

خواص نخود برای پوست، خواص نخود برای مو، خواص نخود برای رفع موهای زائد، خواص نخود برای قند خون، خواص نخود برای کاهش کلسترول، خواص نخود برای بهبود قلب و عروق، خواص نخود برای سلامت استخوان، خواص نخود برای سنگ کلیه، خواص نخود برای خواب آرام، خواص نخود برای زنان باردار و جنین، خواص نخود برای لاغری که در مطلب خواص نخود طلایی به آن پرداختیم که می توانید از به آن مطلب مراجعه کنید. یا در ویکی پدیا مطالعه نمایید.

ویژگی فلافل نخود طلایی

همانطور که در بالا اشاره شد نخود دارای مواد مغذی زیادی هست که به عنوان یک غذای سالم و کامل می توان از آن استفاده کرد به همین جهت شرکت نخود طلایی محصول فلافل نخود طلایی را به صورت عمده در اصفهان تولید نموده و این ماده غذایی مرغوب را عرضه می کند. که می توان از آن در مراسم و مهمانی ها ، رستوران ها به عنوان پیش غذا و حتی غذای اصلی استفاده نمود و باعث کاهش زمان تهیه غذا شد. این محصول به صورت فلافل آماده در اصفهان عرضه می شود و نیازی به پخت دوباره ندارد.

وزن بسته: یک کیلو 

لینک سایت: فلافل نخود طلایی

برخی از ویژگی های محصول:

  • دارای پروانه بهداشتی و سیب سلامت
  • کیفیت بالا
  • بسته بندی مناسب
  • مناسب دورهمی و مهمانی
بسته های فلافل
فلافل کیلویی اصفهان